Från regn till solsken

06:30 ringde klockan i morse, det var dags för frukost och morgonpromenad. Ursch vad jag sover dåligt när sambon är borta och jobbar, jag vrider och vänder mig och vaknar allt för många gånger under dessa nätter. Halv 8 mötte jag upp min klasskompis Åsa och vi traskade på i 1 timme och 20 minuter. Det har regnat under natten och vi fick några droppar på oss och jag tänkte att det här kommer bli en otroligt bra dag till att plugga. Klockan 12:00 var det nästintill kört solen hade tittat fram delvis, nu är det klarblå himmel och böckerna är undanlagda. Typiskt hade det inte kunnat få regna hela dagen så jag hade fått någonting gjort.  I kväll ska jag på spinning för första gången på närmare 4 veckor, det kommer antagligen inte att bli någon enkel match men OTROLIGT skönt när det är över.
Hoppas att ni haft en trevlig måndag och att den kommer fortsätta så.

Kram.


Glad trots en dålig natt och en tidig morgon, kanske var det uppladdningen inför promenaden i morse?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0