En morgon i tvättstugan...

Tvättkorgen svämmar över av kläder, vilket inte direkt är någon rolig syn. Hur som helst blev det att boka tvätttid och spendera några timmar i tvättstugan nu på morgonen. Tvättstugor i hyreshus är inte roliga överhuvudtaget, dammråttor, tvättmedelspill och överfulla papperskorgar är inte någon ovanlighet i våran tvättstuga. Jag önskar mig ett hus med en stor tvättstuga som jag förhoppningsvis ska hålla ren och fin så det blir lite mer gläjdefyllt att tvätta. Kolla in tvättstugan vilken pärla.


Bilden är lånad från Lantlif.
Övrigt i dag blir det plugg, jag har bestämt mig för att det är dags att ta tag i det här. Tentan närmar sig med stormsteg den sista för den här terminen tar plats den 4 juni. Vilket också innebär att resan till Kina och närmar sig ordentligt. Jag tror jag svimmar det är bara 28 dagar kvar tills jag och sambon sitter på flyget för att få uppleva den andra långresan tillsammans. Jag vet inte hur det kommer att gå att blogga i Kina och har inte riktigt bestämt mig om jag ska blogga här eller i den gamla resebloggen. Hur som helst är det 28 dagar kvar och jag ska bestämma mig tills dess och lovar att säga till sen göra mig yttersta för att få internet att fungera i Kina.

Välkommna alla nya läsare som tittade in här igår!

Trevlig Onsdag, Kram Sara

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0