Det är mycket nu

Det är väldigt mycket i skolan nu och vi läser en kurs som jag har NOLL intresse för. Jag kan verkligen inte förstå varför den här kursen ligger så tidigt, den är så självklar på vissa delar att det bara blir jobbigt samtidigt som det används så svåra begrepp att det blir jobbigt åt andra hållet. Jag Ogillar den skarpt(Sociologisk Analys)! Det är mycket föreläsningar och seminarium som jag ska ha hunnit göra massa obegripliga frågor till. Jag blir så trött. Mitt i allt elände har jag iallafall bestämt mig för att klara kursen, så jag har åkt till skolan varje dag klockan 9 och försökt läsa i biblioteket. Det har gått överaskande bra och ska fortsätta med det tills att jag tentar av eländet den 1 april. I morgon kommer min pluggkompis Åsa hit klockan 8:00 och vi ska göra seminarium frågorna till seminariet på torsdag, sen ska jag iväg och jobba. Hoppas hoppas att inte barnen blir sjuka så att de måste ställa in mitt arbetspass igen.. jag behöver pengar och jag saknar gullisarna.

Har ni ätit något semla idag, och har ni kvinnor varit lite extra stolta över att bara vara ni?
Jag har ätit en semla och jag har varit lite extra stolt över att vara kvinna, hur man nu är det? ;)

Godnatt det blir en tidig kväll för mig 21:24 jag är helt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0