Nu räknar jag inte dagar utan timmar...

Ja nu är vi verkligen snart på väg till Kina. Det känns nästan lite overkligt att jag ska få möjligheten att åka iväg på ytterligare ett äventyr. Resepirret hade kommit på riktigt nu på morgonen, och för första gången känner jag mig nervös för att flyga. Jag vet inte riktigt varför men får nog försöka släppa den oron och bara njuta av att äventyren börjar snart. Pappa ringde nyss och frågade om vi ville ha skjuts till Arlanda, perfekt tänkte vi och tackade ja med ett stort leende. Ryktet säger att facebook, google och hotmail är spärrat i Kina och att det därmed inte kommer gå att använda, skulle ni vilja nå mig via mail görs det på [email protected] eller så lämnar ni någon kommentar på via den här bloggen. Skulle det vara något akut som jag verkligen hoppas att ni inte ska behöva nå mig för så har mamma Anna-Lena vårat telefonnummer i Kina. Jag ska försöka blogga och dela med mig av resan här jag har absolut ingen aning om hur det kommer gå, har vi riktig otur så är bloggsidan också spärrat av regeringen i Kina men det tror jag inte.  Var VÄLDIGT rädda om er här hemma nu och vi ska vara rädda om oss det lovar vi.

Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0