3 dagar till...

Sen börjar min semester! Ja på lördag är det här över och jag tänker bege mig mot Västerås för att börja min semester på stört. Söndag åker jag och min älskade sambo till stugan för troligen fem dagar med sol och (bad). Jag längtar som en toka efter ledighet. Sen tar min lillesyster studenten på fredag, jag kan inte förstå att den lilla skrotan har gått och blivit så stor. Stort grattis till din examen i förskott! Efter några dagar i stugan och studentfirande är det konstigt nog bara 4 dagar tills jag och David åker till Kina. Tiden har sprunigt förbi och jag kan inte påstå att jag än har fått något resepirr som jag hade när vi skulle på jordenrunt resan även om jag är säker på att den här resan också kommer bjuda på massor av upplevelser och erfarenheter.  I hela 3 veckor ska vi njuta av varandra och bara uppleva saker, jag tror ni förstår att det känns fantastiskt? Jag tänker också passa på att skryta lite, jag tycker att jag och David är otroligt duktiga som lyckats spara så mycket pengar under hösten att vi kan åka på en 3 veckors långsemester trots att vi studerar. Det har vi gjort (jävligt) bra David och vi är helt klart värda den här semestern. Vi har inga direkt planer  för våran tur till Kina, vi vet att vi flyger till Peking och kommer att vara där i 9 dagar innan vi på något sätt börjar röra oss emot Xian. Vi har bokat ett hotell i Peking, (bilder). Jag LÄNGTAR så tills att vi är där och när jag är långt bort ifrån böckerna som jag nu sitter klistrad med om makt och social skiktning. Nu blir det att plugga (lite) till innan det är dags för lyxfällan, me like!

Kram.


(bilderna är lånade från hotels.com, Capital hotel, Beijing)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0