Klippning

Dagarna går väldigt fort här borta och bloggandet kommer därmed också lite i skymundan. Allt är iaf bra här borta och jag kan njuta mer och mer av kina för varje dag som går då jag lärt mig att anpassa mig något mer till hur det faktiskt är här borta. Dagarna består till mesta dels fortfarande av shopping shopping och åter shopping. I går passade vi på att frächa till oss lite eftersom att det snart börjar närma sig hemresa. Jag gjorde en manikyr och David klippte sig. Manikyren var som hemma, men klippning för David var lite annorlunda. I klippningen ingick och 30 minuters massage och öronrensning allt detta för 70 kronor. Vad säger ni om den?

Idag ska vi till ännu en glasögonmarknad, då vi har några beställningar kvar til U(davids pappa) och A(min bonus pappa). Sen ska jag på jakt efter klockan åt M(biologiska pappa), jag spanade in en i går hoppas ingen tjuvade den före mig. Sen måste jag nog handla lite mer åt mig själv ett måste är iaf en mindre resväska som fungerar som handbagage, för just nu har jag lite problem med att få hem allt.

Hoppas allt är bra med er där hemma.
Just ja det var lite skakigt att åka upp i det höga tornet, men jag gjorde det! (bild bevis kommer senare)

Kram till er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0