Nu börjar en nystart för mig...

Även om det inte finnas någon anledning till att vilja lämna det förra året, så har jag inte så mycket att säga till om i den frågan känner jag. Nu är jag tillbaka i Stockholm efter att jag har varit hemma hos min helt underbara älskade mamma i nästan två veckor. De finns ingenting mer underbart än att vara tillsammans med henne, hon gör mig verkligen alltid glad och jag är så lycklig över att hon är min mamma. I går skjutsade hon tillbaka mig till Stockholm och vi pysslade med lite allt möjligt, monterade den nya tvn, skruvade ihop den nyköpta sängen och möblerade om i skafferiet.  Efter de var vi helt slut, så vi tände lite ljus och kollade på morden i Midsomer , haha det måste vara ett av de konstigaste programmen någonsin.
Idag har jag vinkat hejdå till mamma, och det kom "nästan" en tår när hon åkte. Även om jag vet att det troligen inte dröjer allt för länge innan jag träffar henne igen, så är det faktiskt alltid lite sorgligt. Ganska snabbt efter att hon hade åkt kom Jenny från klassen och det skulle börja pluggas. Vi skrev en heldel och jag känner mig nöjd.
Nu ska jag traska iväg på spinning!
Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0