Morgonstund

Härliga morgonstund, jag vaknade av att min sambos klocka ringde vid 9, och det var troligen högtid att stiga upp. Jag hade planerat att plugga lite innan jag skulle åka till skolan och skriva ut en del, köpa en bok, och gå på föreläsning. De blev inte riktigt så, utan jag åt en grötfrukost som min sambo så snällt lagade i morse, tog ett långt bad, målade naglarna, sminkade mig det där lilla extra ni vet, och nu sitter jag här. De är snart dags för mig att göra lite lunch och denna morgon har bara försvunnit, men det gör ingenting för jag vet att alla förtjänar mornar som denna inklusive jag. Idag efter skolan ska jag åka ner på stan och möta upp Caroline som kommer på besök från Västerås. Hon ska stanna över natten och jag antar att vi ska prata massor och bara umgås hela eftermiddagen och kvällen och i morgon väntar en mysfrukost till. Nej nu är det dags att göra lite lunch, måste äta innan jag ska till skolan,  riktiga studenter köper inte mat i skolan, speciellt inte de studenter som ska tillbringa 3 månader i Kina i sommar.


Ha en trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0