2011-01-26

Hej kära ni!
Den här veckan har jag varit totalt dagvild och något frånvarande. Kursen startade med ett grupparbete som skulle lämnas in i torsdag, det gick verkligen inge vidare och jag är mer än säker på att det slutar i en komplettering på den. Så fall min första universitetskomplettering/underkänt, men de finns sina anledningar i så fall! Vi har också en hemtenta som jag sitter och skriver på under den här veckan, den ska nog gå vägen. Har inte så speciellt mycket kvar och borde troligen hinna färdig i morgon förmiddag, inlämningen är på fredag.

Idag när jag vaknade sken solen och himlen var verkligen klarblå! Vilket betyder att skidorna åkte på och jag och David drog till spåret och åkte i en timme. Det var så underbart att åka med solen skinande i ögonen. Men gissa om de var tufft, benen skakade sista kilometern och svetten rann som aldrig förr. Tjejvasan börjar närma sig, de är 1 månad kvar idag. Så den 26 februari hoppas jag att alla ni läsare håller tummarna för att det ska gå bra för mig!

Idag fick jag ett sms om att min älskade parfym fanns att hämta på posten. Jag har köpt Calvin Klein, In2u. Jag tycker att den luktar så gott. Längtar till i morgon när jag ska göra mig i ordningen för skolan och kan använda min nya parfym.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0