Tisdag

Idag blev det ingen träning enligt planerna, men igår blev det en runda i spåret och skidorna tog mig runt så långt som 6,4 km, inte speciellt långt men det räckte för att vara måndagkväll tyckte jag och min sambo, som pressade och peppade mig till det yttersta ute i Nacka spåren igår kväll.  Tanken var att jag skulle träna idag tillsammans med min klasskompis Åsa på SATS, problemet var att Åsa hade fått punktering på bilen, två tjejer tog saken i egna händer och försökte byta det där däcket. Haha att det kunde vara så svårt att byta däck kunde man ju aldrig tro. Det största problemet var att hissa upp bilen, vi hade inte riktigt förstått hur man skulle veva upp domkraften, sen satt däcket fast som bara den, men efter lite slit  och lite hjälp så lyckades vi tillslut byta däcket.  Vi kände därefter dock inte för att träna efter däckbytet utan drack lite kaffe och myste framför Sofias Änglar istället. I morgon blir det morgon träning, klockan 08:00 beger jag mig till gymmet för att löpa lite och sedan åka till skolan. Blir härligt, troligen blir det också en eftermiddagstur på skidorna. Hemtentan offentliggörs i morgon klockan 17:00 och då sitter jag redo för att börja skriva.
Min berömda Anja Pärsson mössa, som ska hålla mina öronen varma från Oxberg till Mora!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0