Kina

Som ni säkert har hört lutar det åt att jag och David ska tillbringa sommaren i Kina, inom väldigt snart framtid bokat. Det ska bli otroligt kul att åka dit och få se vad det landet har att erbjuda, troligen kommer vi att flyga till Peking och därefter ta oss vidare till Shanghai. Något mer är inte bestämt utan det får tiden utvisa. Det ska bli extra roligt att åka dit eftersom att David troligen kommer kunna prata med kinserna. Jag kan bara säga ett par enstaka meningar men inte så mycket mer än så, troligen kan jag någonting mer när vi kommer hem igen. Vi har besämt vart vi ska tillbringa en vecka och det blir på hotellet Rayfont Shanghai Nanpu Hotel.






Åh jag får hoppas att det är så här fint i verkligenheten, samtidigt som jag troligen ska förbereda mig på att det inte är så. Jag har blivit lurad av bilder förut (Thailand).  Hur som helst kommer det bli sjukt härligt och äntligen är jag nära att få traska på kinesiska muren!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, jag spenderade 6 veckor i Kina i somras och då besökte jag Beijing, Shanghai och Xi'an. Finns så otroligt mycket att se. I sommar åker jag tillbaka igen och stannar några veckor.

2011-02-23 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0