Helgen i Oslo

-

Ja här fick ni ett litet smakprov på helgen som jag och min David tillbringade i Oslo hos våra underbara vänner. Vi lämnade plugg och storstaden för hela 4 nätter och vi har haft det väldigt, väldigt mysigt. Det var verkligen roligt att se hur Jimmy, Niklas och Johanna bodde , en riktigt fin lägenhet. På fredagen åkte vi ut till mitt gamla jobb och hälsade på några gamla norska vänner, tråkigt nog var de inte så många där men dem jag fick träffa fick mig att bli lite tårögd av saknad. Sen åkte vi till Madeleine och kikade in hennes jobb och fick en god efterlängtad kaffe. Kvällen tillbringades med taco och för att senare avslutas med lite spel hemma hos Olle och Caroline. Lördagen gick vi på stan, återupplevde en heldel minnen och insåg att Oslo är min och Davids stad, de var ju där vi hittade vår kärlek till varandra ♥. Lördag kväll var det inflyttningsfest hos Olle och Caroline, en trevlig kväll som pågick in på småtimmarna. Söndagen tillbringades på ELIXIA, med träning och spa, mysigt och om ni visste vad vi saknar ELIXIA. Söndagen och turen till Oslo avslutades hos de tre underbara gosisarna, Johanna, Jimmy och Niklas. Idag på morgonen åkte vi hem, eftersom att SJ har en förmåga att aldrig köra i tid hade vi räknat med att vara aningen försenade till Stockholm, vilket vi också var. De positiva med dessa två tågresor är att igenom SJ resegaranti får vi tillbaka alla pengar på vår resan, dessa pengar lägger vi på en tur till Malin och Peter inom snar framtid.

Idag är det också kärlekens dag, eftersom att jag och David varit tillsammans hela dagen var jag lite orolig för om jag inte skulle få några blommor, vilken tjej vill inte ha blommor på ♥- dagen. När jag kom hem fanns det en vas med röda rosor på bordet, det får nog bli Davids hemlighet hur dem kom dit. Mamma hade också skickat ett litet kort och en present med en kärleksbok. Ni är ju för underbara ni då, ÄLSKAR ER!

Tack vänner i Norge för allt under den här helgen, den betydde mycket för mig (oss) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0