2011-02-02

Hej!
Insåg nu att det redan är onsdag och jag kan verkligen inte förstå vart dagarna tar vägen. Just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinerna i tvättstugan ska snurra färdigt så jag kan hänga de på tork. De tar otroligt lång tid att torka någonting i vår tvättstuga och idag hade vi väldigt mycket tvätt så hoppas hoppas att det hinner torka till klockan 11, så jag slipper allt krångel med att hänga upp allt i lägenheten. I början när jag flyttade hit ville jag så gärna ha en egen tvättmaskin men måste erkänna att det är skönare att ha tvättstuga, man ägnar en förmiddag alt eftermiddag och tvättar sen slipper man se tvätten annars ska det alltid hänga någonstans i lägenheten. Tumme upp för tvättstuga!  Övrigt idag ska jag på spinning vid lunch sen åka iväg och jobba och passa dessa små godingar. Jag tror att det blir en tur till parken för oss idag också, barnen gillar verkligen parken. Jag med för den delen skönt att vara ute och det är glädje att se dem små springa, skratta och stoja i parken. Sen blir det att komma hem och ta de lite lugnt, om jag inte kommer ihåg helt fel är det Sveriges mästerkock i dag, har på något underligt sätt fastnat för det programmet, vanligtvis är jag inte så mycket för matlagningsprogram men det här är bra.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite sociologi innan det är dags att springa ner till tvätten igen!
Ha en trevligt onsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0