Sådär lagom mallig

Just nu sitter jag hemma i Stockholm igen efter en helt fantatiskt sommar tillsammans med mina närmaste! Åh vad underbart jag har haft, men samtidigt är det alltid någonting helt underbart att bara komma hem igen. Jag trivs ju som en liten fisk i vatten i Stockholm och har under sommaren faktiskt längtat hem ibland.

Det har blivit väldigt lite skrivande under sommaren, vilket det finns många anledningar till. Den största är nog att jag skaffat mig en Iphone, vilket gör att jag inte lika ofta knappar på datorn, och därmed glömmer jag bort min blogg. Sen har jag faktiskt haft ganska många projekt som jag har ägnat en heldel tid åt. Jag har exempelvis målat om några stolar, och ååh vad fina de blev. Vi köpte ett bort på IKEA (Bjursta) mörkbrunt som jag nu har tillsammans med de otroligt fina stolarna. Hittade inspiration från en inredningenstidning och vips så var det som i tidningen (om inte lite bättre) i mitt vardagsrum. Känner mig lite lagom mallig över hur bra det blev! Ska försöka hinna bjuda på en bild i morgon.

Nu har jag och D två veckor semster innan skolan drar igång igen. Vilket innebär att jag snart är i rutin och bloggandet kommer ta fart igen. Men dessa två veckor tänkte vi tillbringa i Stockholm och ta hand om varandra ochnjuta av vackra Stockholm. Sommarkurserna avslutades i fredags, vilket känns som en lättnad. Även om det inte varit det minsa krävande så har det ändå hängt över en att det var någon man måste göra, måsten på sommaren är ingen vidare trevlig kombination. I morgon blir det att hälsa på D morföräldrar, på middag :) N är så duktig på att laga både mat och baka kakor vilket inte är bra för magen.  Tisdag blir det nog att gå på Allsång och på onsdag väntar lite tjejmys med A, samtidigt som D lillebror A kommer på besök i några dagar.  Ja det är rätt bra i Stockholm!

Antar att det är många av er som går tillbaka till jobbet i morgon, bland annat vet jag att mamma och A gör det.
Hoppas det går bra för er och att ni inte är allt för trötta när klockan ringer i morgon :)


Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0