Torsdag

Nyss avslutat ett härligt träningspass med personlig tränare på SATS, student njea? Detta pass var faktiskt gratis, och allt gratis är bra, är det inte så man säger. Dock blev både jag och David oerhört sugna på att köpa oss några fler timmar med personlig tränare. Min motivation är rätt bra för tillfället, men jag vet hur det kan bli när hösten drar igång på riktigt, det är mycket i skolan, och viljan att träna börja sina. Det är något vi måste ta oss en funderar på, då det är rätt så mycket pengar det handlar om. Fast är det någonting man ska lägga pengar på så är det väl sin hälsa. Ja ni ser jag är i valet och kvalet. Annars idag har det varit en mycket lugn dag, har faktiskt börjat plugga lite vilket kändes helt okej, sen mest strosar omkring hemma och städat i det så kallade "kaos skåpet" som vi så fint kallar det.
Bjuder på några bilder från gårdagen nere vid Hammarby Sjöstad.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0