En tidig höstmorgon

Jag vaknade som vanligt tidigt och försökte ligga kvar så länge det bara gick, men insåg rätt snabbt att de endast skulle gå i ca 5 minuter. Gick upp och bara gick ett varv i vardagsrummet och tittade på hur fint de är överallt. ♥ Tänk vad lite inredning kan göra.

D ligger fortfarande kvar och sover, och jag tror jag ska snöra på mig skorna och ta en liten promenad så här på morgon kvisten. Innan vi ska äta lite frukost, med levande ljus vid vårat nya bord. I dag känns det lite som höst i luften, det har regnat under natten och jag drog mig inte ifrån att sätta på mig både mjukiströja och strumpor när jag klev upp i morse. Som jag säkert skrivit här någon gång innan så älskar jag hösten. Något av det mysigaste jag vet är när man ta en promenad i höstblåsten, känt doften av alla löv som blåst ner och sen får komma in dricka lite kaffe. Underbara höst, du är välkommen! (för min del)

Nu promenar jag ut, men min älskade Iphone på en liten morgon promenad sen väntas morgonkaffe.

Kram.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilket mysigt inlägg. Precis så känner jag med, älskade höst. Vi får planera an date nu när jag har semester. Vore mysigt att ta en höstpromenad ihop =)Puss

2011-08-18 @ 06:24:38
URL: http://carolinewikstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0