En dag som bara handlade om oss

Igår hade jag en helt fantastisk dag. Hela dagen tillbringade jag tillsammans med David och allt handlade bara om oss. Vi gjorde exakt det som vi önskade och behövde inte anpassa oss till nått eller något. Det är väl bra skönt ibland? Medan David sov överaskade jag honom med lite sconesbak. Sen packade jag en picknickkorg och så begav vi oss ut i skogen. Jag hade hoppats på att kunna plocka lite svamp, men vi kunde inte hitta någon svamp. Inte ens en flugsvamp lyckades vi springa på. Däremot hittade vi mängder av blåbär på ett ställe. så vi passade på att plocka med oss en del av fyndet hem.  Det var verkligen gott med färska blåbär och fil till frukosten i morse, det kallar jag livskvalité ♥

Kvällen tillbringade vi tillsammans med Måns på Allsång på Skansen.  Jag tror inte jag på något sätt kan förklara hur oerhört mycket jag gillar Stockholm. I går när vi stod vid solliden och tittade ut över en upplyst Stockholm i kvällsmörkret, tänkte jag på hur oerhört lyckligt lottad jag är. Som har en sådan underbar familj, vänner och allt annat runt omkring mig. Jag är evigt tacksam.

Sammanfattningsvis var det en kanondag! Ett spinningpass är bokat i mitt namn i dag vi lunchtid, puh konditionen är inte på topp, men den lär troligtivs inte bli bättre om jag stannar hemma. Så planerna är att jag snart ska promenera till Sats och träna. Mot eftermiddagen dyker Davids lillebror upp här, och vi hade tänkt promenera ner till sjöstaden och ta en kaffe. Idag är det sol i Stockholm så man får passa på att vara ute. I kväll väntar middag hemma hos Alexandra. Det låter på mina planer som om den här dagen också kommer bli en underbar dag.
Jag tog en heldel bilder igår, tyvärr är det någonting som inte stämmer för jag får inte över bilderna från telefonen till datorn. Men lovar att lägga upp bilder så fort jag får det att fungera.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0