En extra timme när den behövs som mest!

Idag när jag slog upp ögonen var det så grått ut att jag verkligen kände i hela kroppen att det var höst och ännu en regnig söndag. Jag gick upp tända några ljus, ställde om klockan och njöt av tanken att jag fick en extra timme att plugga idag, helt gratis!

Nu börjar det blir ljusare ute och det känns som om det är dags att ta fram damsugaren en snabbis innan jag ska kila iväg och träna. Det blir flow idag, en blandning av yoga och pilates, tänkte börja med det nu efter att jag har varit sjuk en vecka och hoppas att det ska kännas relativt okej i alla fall.

Ikväll ska vi på bio, vilken film det blir har vi inte riktigt bestämt. Tanken var först att vi skulle se Wallstreet money never sleeps, men sen nu på morgonen hittade jag filmen I rymden finns inga känslor. Båda verkar bra, så vi får se hur det slutar.

Får önska er en trevlig söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0