2009-10-02

Det var dagen som jag och David förlovade oss, vid en solnedgång på Fiji.
Detta skulle självklart firas, så igår hade vi en dag då vi bara tog hand om varandra. Firande började redan i fredags då han kom hem med en blombukett, den största och finaste jag någonsin har fått.

Sen vaknade jag på morgonen och fick ännu ett paket, en silverarmband och ett par örhängen samt en massage olja som skulle användas på kvällen.

Vi åkte ned på stan på förmiddagen, storsade runt i gamla stan åt på restaurang gick på Cosmonova. Det var första gången för mig jag gick på Cosmonova, det var en riktigt upplevelse dock blev jag lite smått illamående. Sen åkte vi hem och de lagades god middag som vi åt tillsammans samtidigt som vi delade på en flaska vin.

För att avsluta en helt fantastisk dag, blev de en helkropps massage. Snacka om att vi haft de romantiskt och att tiden gått så fort är svårt att föreställa sig. De är väl så att tiden går fort när man har roligt.

Jag älskar verkligen den här killen och jag är säker på att jag vill dela resten av mitt liv med honom.
David Lindblom ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0