Tack snälla älskling!

Åh vad vore jag utan min David?
Jag har varit förkyld en vecka nu och jag håller på att bli tokig, har ont i halsen när jag vaknar och näsan är som ett hål fullt med cement, jag håller på att bli tokig. Jag är stressad inför tentan och tenta ångesten börjar närma sig som ALLTID och jag är trött.
Idag när jag kom hem visar det sig att världens bästa kille har varit och köpt halstabletter, Echinagard allt för att jag ska bli frisk, han har även lagat mat och efter maten säger han bara helt plötsligt att jag ska få en helkropps massage för att slappna av en stund och inte tänka på något.

En dröm kille eller vad?


Nu sitter han här och spelar gitarr - Fields of gold. Jag har rysningar på hela ryggen, och en tår i ögat när jag ser på honom och inser att denna vackra människa är min!
Jag älskar verkligen dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0