Sedan sist...

Fredag: Tentan är över, är jag för mallig om jag säger att den var enkel!? 
Jag tror med all säkerhet att jag klarade den, sen hur bra det gick vet jag faktiskt inte vi får vänta och se.

I fredags fick jag och David besök av Jimmy, Niklas och Johanna från Västerås.
Vi hade en trevlig kväll med god mat och Idol. Tanken var att jag skulle på klassfest men eftersom att jag varit krasslig hela veckan bestämde jag mig för att stanna hemma med våra gäster.

Lördag: Åkte jag ner på stan runt lunch och mötte upp Caroline som även hon skulle komma på besök. Vi hade en kanon mysigt dag bara vi två medans killarna och Johanna klarade sig på egenhand. Vi fikade på Vetekatten och bara pratade massor och tog på eftermiddagen en promenad i Hammarby Sjöstad. Jag är enig med dig Carro det är så roligt att vi äntligen fått tillbaka kontakten, nu är den här för att stanna.

På kvällskvisten dök min lilla Hjelting upp, hon hade virrat bort sig lite på vägen men kom hit tillslut. Tur det för om ni visste vad jag har saknat henne. Vi åt lite mat sen blev det fest av. Några ifrån min klass kom också och vi hade kanon trevligt, det bjöd på Magnus Uggla sång och Kollodans långt in på småtimmarna.

Söndag: Trötthetens dag, vi gjorde inte speciellt mycket den dagen. Caroline åkte hem på förmiddagen och jag fick tid till min Emma. Vi drack kaffe och pratade om allt och ingenting innan hon åkte till sin nya kärlek i Norrköping. De andra gästerna åkte vid lunch, och de som fanns kvar för mig och David var att städa.
Jippy :) , Helgen har varit väldigt trevlig, men det kostar att ligga på topp jag somnade klockan 20.00 igår kväll.

Idag måndag: Började nytt moment i skolan, arbetsmiljö. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det ska bli roligt eller mindre roligt. Det enda jag vet är att boken jag skulle läsa till i morgon är lång och tråkigt. Vi får se vart det bär av helt enkelt. Ska på intervju i morgon till ett extrajobb, återkommer i morgon om hur det gick, ni får hålla tummarna.

Bilder från helgen!



Jag och Caroline efter en promenad på söder!



Niklas och Jimmy följer fotbollen via datorn... Spännande!



Det var ganska trångt hemma hos oss på 45 kvadrat, älsklingen fick ta golvet!



Finn ett fel?
Svar: Blondie är inte blond



Sötaste Caroline :)



Avslutningsvis en bild på kärleksparet, en väldigt fin Johanna och en något konstigare Jimmy:)

Tack alla ni som kom och gjorde den här helgen minnesvärd!

Kommentarer
Postat av: jimmy

Tack själv =) vad sött <3

2010-11-08 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0