Dagen förändrades genom ett telefonsamtal!

Min tanke var att sitta på balkongen och plugga idag, men...

Susanne och Rikard ringde för timme sen och frågade om jag ville med och fika på djurgården, Why not?
Självklart lät det bättre än att plugga, så har nyss gjort mig i ordning och ska snart ta mig till Djurgårdsfärgan och ta mig ut till Djurgården för en fika, verkligen skönt. Jag lät sminket stanna hemma i lådan och jag satsar starkt på att få lite färg idag när solen hettar som en riktigt sommardag.

Hoppas att ni läsare också får en kanon dag, så hörs vi säkert senare!
/ Sara


Bilden kommer ifrån:
http://hellbom.files.wordpress.com/2008/12/djurgardsfarjan-trillh.jpg




Kommentarer
Postat av: Susanne

Ah, visst var det härligt ? =)

2010-05-11 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0