Nyår!

Ännu ett nytt år, 2010!
Vi hade en lugn nyårsafton med familjen, vi åt god mat och hade det jättetrevligt.
Efter middagen åkte vi hem till min storebror och firade 12-slaget tillsammans med hans flickvän och vänner. 

Förätt: Räkkoktail.
Varmrätt: Smördegsbakad oxfile, med potatisgratäng och rödvinssås.
Dessert: Citronpaj med vispgrädde.



Den fina dukningen, som mamma Anna-Lena ordnat!



 


        

De här med nyårslöften, jag önskar alltid i efterhand att jag hade funnit ut något klurigt som skulle kunna bli årets löfte, men aldrig får jag till det.
Visst, jag ska börja träna.
Jag ska försöka bli av med några extra kilon
Jag ska satsa hårt på skolan.
 Jag ska pröva att inte shopppa massa onödigt, osv. men allt det här säger man varje år, och jag är troligen inte ensam om att veta resultatet.
Jag klarar aldrig att hålla det ett helt år!
Även om vissa saker går relativt bra så går det aldrig hela året.

Gott Nytt År, önskar er all lycka under 2010!


Kommentarer
Postat av: Noell

Hallå Sara! Hoppas att allt är superduper med dig och att du snart kommer och hälsar på hos oss på Elixia :) We miss yooooou! Gott nytt år söta!

2010-01-01 @ 16:06:47
URL: http://noellr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0