Post it!

NEEEJ, det som äntligen började fastna!
Idag fick vi information om tentan som närmar sig med stormsteg, 21 februari smäller det!
Förra veckan fick vi information om att det inte räknades som fusk att göra ett eget register i lagboken med hjälp av post it lappar, om man inte skrev till någonting nytt.
YES tänkte jag, underbart vi kommer spara massor med tid.

Fast idag på informationen fick vi veta att vi endast får stryka över, och hänvisa till sidanvisningar i lagboken.
Suck alla mina post it måste bort!
Pluss att vi fick veta att vi fick ha med oss rättsfallskompendiet idag, grattis! Jag som har antecknad massa idet, eftersom vi inte skulle ha med det på tentan. Jag måste köpa ett nytt!

Gud vad jag känner att det går bra för mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0