Väggen slog emot mig!

Ursch och fy för röklukt, det luktar så fruktansvärt illa att jag kan inte förstå människor som frivilligt förstör sina lungor och väljer att lukta så där illa. Nu undrar ni nog vad detta är för funderingen men det är nämligen så att idag när jag hade varit i tvättstugan och tvättat och riktigt njöt av doften av sköljmedel öppnades dörren till tvättstugan och doften av sköljmedel var blott ett minne. Herregud vad den damen som kom in luktade rök något så oerhört äckligt och det kändes som om det skulle hoppa över till mina ny tvättade kläder. Jag tog min blåa ikea kassa packade ner mina kläder fortare än kvickt och hoppades på att doften av sköljmedel skulle komma tillbaka.. vilket det gjorde!



Bilden kommer ifrån: http://www.allmanbildad.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0