Är det höst nu?

Vilken underbar höstdag, ja hösten har faktiskt kommit det är riktigt ruggigt ute på kvällarna och tända ljus och en filt i soffan är inte helt fel nu. Idag sov jag till klockan nio vilket var väldigt skönt eftersom att jag de senaste dagarna har vaknat runt åtta. Jag satt på mig tuntofflorna och tände ljus och åt en riktigt god frukost tillsammans med min älskade sambo. Vi bestämde oss för att gå ut och gå i Nackareservatet, en väldigt fint grönområde med fina löparspår. Vi tog en raskpromenad på 5 km och bara pratade om allt och ingenting,mysigt!


När man bor i Stockholm är det inte ofta man tar sig ner på stan för att shoppa eller bara gå omkring, sånt man tyckte var jätte mysigt när man bodde i Västerås. Fast idag gjorde vi det, vi hoppade på t-banan och hade en fantastisk eftermiddag inne i centrum. När dagen hade varit som vi önskade hela dagen tänkte vi fortsätta i det spåret och köpte därför hem suschi, tände massor med ljus. Nu har vi krypt ner under en filt  med en kopp te och tänker fortsätta mysa enda till ögonen sviker oss och säger godnat.



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0