Italien

Nu har vi kommit hem efter en underbar vecka i Italien.
Vi har solat, badat, ätit god mat och tagit hand om varandra, det har varit helt underbart.
Jag kan verkligen rekomendera Sicilien och Giardini Naxos, vi hade ett helt okej hotell med utsikt över vulkanen Etna 150 meter till stranden och 150 meter till centrum. Däremot åkte vi flera gånger upp till Taormina en liten by som låg uppe i bergen, snacka om vackert. Det var första gången för mig i Italien och jag hade så klart en bild om hur Italien skulle se ut och vara, Taormina slog mig med häpnad.

Här kommer det lite bilder





















Det finns många fler bilder, men vårat internet är väldigt långsamt förtillfället men har inte orken till att lägga in fler just nu. Sen är det faktiskt fångarna på fortet på tv nu jag ska uppleva gamla minnen :)

Störst av allt är kärleken
David du är mitt allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0