SNÖ? Dagen före min födelsedag!

Tur för mig att det inte snöar i Stockholm, men jag hörde ryktas om att de var vitt på marken i Västerås och att de snöade för fullt. Jag kan inte minnas att jag haft snö någongång på min födelsedag, jag vill inte ha de på min 22 års dag heller, så jag hoppas att de är borta till i morgon.

Jag har haft besök av min barndomskompis Caroline sen igår, vi har haft de otroligt mysigt, pratat massor och bara tagit de lugnt. Jag kände att jag behövde de, dock så är jag fortfarande helt slut. Kanske beror de på att hela Stockholm är grått idag, det är så mulet att jag knappt såg Kurt imorse när han kom på besök.

Just ja, jag har kanske inte berättat för er om Kurt, Kurt är nämligen min Ekorre, haha eller min och min. Ekorren som bor i björken utan för mitt och Davids fönster. Jag matar honom varje dag, och har insett att om jag inte ger honom mat, eller är lite seg i starten kommer han och sätter sig på min fönsterbräda, det dröjer nog inte länge tills jag och Kurt sitter och tittar på nyhetsmorgon tillsammans i klippan soffan.

Ni, vet dom här dagarna då man verkligen inte orkar göra någonting alls? Exakt en sådan dag har drabbat mig idag, jag känner för att köpa en stoooor påse godis, en cola och se på någon kärleksfilm och släppa en och annan tår i godiskålen. Men NEJ! Jag tänker nu sätta mig på cykel ta mig till SATS och köra ett ben+mage styrkepass. Sen tänker jag sätta mig och plugga och efter de laga mat till Gulli som kommer hem från Västerås ikväll..

Kanske borde jag ta med dusch grejer och ta en liten bastu på gymmet? Aah det är jag nog endå värd.


Jag pressade allt fram ett léende idag, men det satt långt inne!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fiiiin! =)

2010-04-22 @ 15:38:54
URL: http://carolinewikstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0