Måndag

Godmorgon läsare!
Då var det måndag igen, jag sitter här med mitt kaffe från Lidl och min gröttallrik och bekymras lite över att inte solen strålar idag, men enligt tv 4 vädret ska de skina upp på eftermiddagen.

Idag ska jag hem till söta Daniela och plugga tillsammans med min grupp. Daniela har aldrig lagat mat i sitt otroligt väl designade kök, så tydligen ska de invigas idag. Gud bevare mig väl, att inte den lägenheten börjar brinna.

Förörvigt är jag väldigt sugen på att köpa mig en systemkamera.
Vilka otroligt fina bilder det blir.
Men jag får nöja mig med min rosa digitalkamera den är inte så dålig den heller.

Ikväll blir det spinning, de var länge sen som jag var på spinning. Jag saknar att gå på spinning på ELIXIA Sandvika, så himla häfftig cykelsal, panorama fönster och utsikt över havet. 

Vi köpte en grill igår, jag var väldigt skeptisk till det till en början. Men nu känner jag mig snarare lycklig och förväntansfull över att vi ska grilla på fredag<3 och hälsa våren välkommen.
Grillen är pytteliten, som en liten hink ungefär, finns på Rusta för 149,-.

 

 

Det blir fina kort med min digitalkamera också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0