Renovering Stockholm

Stockholm, Hammarbyhöjden!
Här har vi fått en lägenhet, den har stor potential men det är den del som måste göras.
Vi har bestämt att måla lägenheten helt vit, sen eventuellt sätta upp någon fondvägg.
Köket har idag gula skåpsluckor, gräsliga är rätt ord för att förklara dom!
Dom målas också vita, silvriga handtag ska skruvas på sen kan dom nog döpas om.
Köksbänken som idag är grå med silverringa på, ska också bytas yt mot en ekskiva, plastmattan till golv byts ut mot ett ekgolv.
Jag tror att det kommer bli kanonfint!

Det är ett väldigt jobb med att måla en hel lägenhet, väggar och tak!
Så vi har fått hjälp, Mamma, Aalar, och Davids föräldrar har hjälpt oss att måla.

Stort tack för all hjälp, det uppskattas verkligen!

Jag är säker på att det kommer gå utmärkt att plugga i den fina lägenheten.
Det ska verkligen bli kul att flytta hemifrån på riktigt.
Att få dela det med min prins gör ju inte saken sämre, älskar dig!


David jobbar den här veckan, så han missade det roliga.


                                                     
                 

                 Sovrum                                   Kök                                   Pappa Aalar


                                                   

               Pappa Uffe                              Vardagsrum                       Hela arbetsstyrkan


                                         Jag var glad, trots att jag bara målade och målade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0