Paddan

Iphone, datorer, iPad, ja det är inte utan att jag tycker det gått till lite överdrift. Trots detta förbannas jag nu över att dator nr 2 har givit vika och att vi nu samsas om en dator och en iPad. Nej det är inte alls synd om oss men skrämmande fort vänjer man sig vid lyxen om att ha allt tillgängligt och nu krävs det lite mer planering för att få ihop sambons studier med jobbet på DeaDia eftersom att allt inte går att göra på paddan. 
 
Hur som är kanske inte ipaden den mest funktionella och kan inte helt ersätta datorn så är den väldigt omtyckt. Nu har jag köpt en fodral som jag bara måste visa er. Jag är som ni kanske vet egentligen allergisk mot färg men det här fodralet är allt annat än färglöst, och jag älskar det. 
 
 
 
 
Ja inte helt likt mig, kanske är det vårkänslorna som spelar mig ett spratt. Så fall gör det inget för det var billigt och har iaf givit mig en färgboost. Är ni intresserade så hittade jag det på Lindex och psst det finns ett prickigt också. 
 
Nu tänker jag dimpa ner i sängen så god natt till er! 
Kram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0