Söndagsförverkligande

Nu har helgens gäster styrt kosan tillbaka till Göteborg, och oj vad trevligt vi har haft det. Det är när man får sådan här tid tillsammans som man verkligen uppskattar sina fina vänner, och vad glad jag är att dom var med att gjorde den här helgen till något extra.

Vi passade på att besöka den sista "drive in" loppisen innan den tar höst och vinter vila. Jag hade turen att hitta det jag sökte och nu på kvällen fick den tomma väggen ovanför soffan äntligen ett nytt utseende. Med en gammal spegel och några slitna bälten tycker jag att jag lyckades få till det ganska bra. Jag sökte någonting annorlunda och något personligt, och ja det här känns som mycket jag. Sen är det något speciellt med speglar de kan göra så mycket rum, placeringen av den gjorde att vi fick ett extra fönster och rummet fick ett längre intryck än tidigare.

Hoppas att ni haft en trevlig helg och känner er redo för ytterligare en vecka. Men innan vi tar måndag väntar ett bad, nagellacksmålning och en heldel soffhäng.

Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0