Det är ju det jag vill ha!

Efter att jag låtit min mamma flänga runt till alla färghandlare runt om i staden där hon bor,efter tips och råd om hur jag ska lyckas få puts att fästa på en redan behandlad vägg, kom hon i dag med förslaget - Sara, jag tror att du skulle kunna ha en fototapet och på så sätt komma åt det du är ute efter. Fast besluten om att det var ren puts jag ville ha och ingenting annat, sa jag bestämt nej till hennes förslag. Några minuter senare och efter att jag fått lite bilder av min mamma, fick jag med ångerfullhet ta upp telefonen och ringa henne och erkänna att, ja det är exakt det jag vill åt, och det finns mängder av fina fototapeter. Det gör vi! Tänk att dessa mammor alltid ska ha rätt, iallafall min mamma. Tack snälla för all hjälp, fantastiska du!
 
 
Bilderna ommer från Concrete wall och Wallooba
 
Så nu lämnar vi tanken om att hitta den perfekta putsen och övergår istället åt att hitta den perfekta fototapeten. Det gör att jag kommer inte slänga upp något på väggen redan i helgen, utan nu ska det tänkas lite till och så måste jag suga lite mer på den här karamellen. Men visst är det läckert?
 
Hoppas ni haft en bra dag. Största delen av min dag tillbringade jag i skolan, med uppsatsskrivande och några ord på min bokrecension som ingår i teori kursen om man läser paralellt med uppsatsen. Som om det inte vore nog endå? Sen tog jag en löptur tillsammans med en kompis, och är det något som är tacksamt att träna så är det löpning. Redan efter några gånger känns det mycket bättre och det var länge sedan det kändes så bra som det gjorde idag. Så min dag har varit en riktigt bra dag, och nu ska jag krypa ner i sängen med senaste nummret av Sköna hem. 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du är tillbaka med din inredningsinspiration, för du är ju otroligt duktig på att hitta allt det där som en annan bara letar efter. Klart du ska köra på en fototapet, jag kan bara gissa på hur avundsjuk och inspirerad man skulle vara efter ett besök i ert hem.

2012-09-21 @ 11:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0