När jag är hemma vill jag...

När jag är hemma hos föräldrarna passar jag alltid på att gå långa promenader med hunden. Jag älskar att promenera, och på hösten är det bara så vackert, och med hunden blir det bara ännu mysigare. En riktigt ruggig dag har det varit i dag och är fortfarande. Riktigt grått ute, regnet hänger tungt i luften men i kontrast till det alla fina brandgula och eldröda löv gör att jag faktiskt ville gå ut trots allt.

Nu sitter jag med en kopp kaffe efter att jag studerat lite, och funderar på om jag inte är värd en liten eftermiddagstupplur, jag tror minsann att jag ska lägga mig och läsa en bok jag fick låna av en kompis för några dagar sen och invänta mamma. Kanske håller jag ögonlocken stängda för en liten stund, mamma brukar komma hem fortare då.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0