Instagram en guldgruva

För mig har Instagram verkligen blivit min nya inspirationskälla. Det är så kul att kunna följa så många fantastiska designers och hobbyinredare. Sambon blir inte klok på mig och min iPhone, den senaste tiden har vi mer eller mindre suttit ihop jag och telefonen och kikar man ner på min skärm är jag allt som oftast inne på IG.

Idag var en sådan dag då jag fick lite härlig inspiration och nu måste jag bara prova och se hur det blir hos oss. Inspirationen kom från duktiga homestyleverydaylife som arbetar som interiör designer åt Ikea. Idag visade hon ett foto på en "taklampa" skapad av ett täcke. Jag har velat hänga upp något i taket i sovrummet så länge men inte klutat ut vad, och jag hade nog aldrig kommit och tänka på ett täcke. Men nu ska jag prova! Kanske blir de heltokigt eller ruggigt bra, vi får väl se. Tack snälla homestyleverydaylife för att delade mig dig av det är fotot ( och förlåt om jag lånade de, blev bara tvungen).

Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0