Hur ska det bli?

Sambon agerar Gordon Ramsey i köket, jag sitter skrivande framför datorn med ett glas rött och försöker få ner de där magiska orden i min uppsats, men som så många gånger råkade jag hamna här i stället. För några dagar sedan slog det mig igen, jag är snart klar med mina universitetsstudier, rackarns vad ska jag göra då? Ja ni....om jag det visste....fast är det någonting som säger att man ska veta det?  Det jag vet är att jag ska göra någonting som jag fortsätter att må bra av, och syssla med någonting som jag brinner för, låter inte det som en rätt bra plan påväg och för mig känns det för tillfället tillräckligt. 
 
Men det är inte bara det jag inte vet för närvarande, jag är fortfarande så velig över vad jag ska göra med vår vardagsrumsvägg. Fototapeten ligger fortfarande och gnager i bakhuvudet och vissa dagar har jag bestämt mig, medan andra velar jag fortfarande. Ibland funderar jag på att göra en fotovägg, men då kommer problemet vilka foton? Och nej jag vill inte ha det som "alla" andra, jag vill ha något med en tanke bakom, något unikt och något som får människor att minnas vårt vardagsrum. Jag klickade nyss in mig på tredenser.se och hittade ett alternativ, som tåls att fundera på. 
 
 
För då blir det väl lite unikt, och jag kan tejpa upp och riva ner hela dagarna om jag skulle känna för det. En risk är att det kanske ser lite stökigt ut i ett ganska litet sovrum... jaja inga beslut fattade men en playwoodskiva kostar inte många kronor och kan ju faktiskt vara värt ett försök. 
 
Nu ska jag hjälpa min egen Gordon lite i köket innan kvällens gäster ringer på dörren. Ha en mysig fredagkväll, så hörs vi snart igen.
 
Kram. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0