Bonne Femme

Vardagslyx är att ha ett bageri/konditori bara ett stenkast från sitt hus. Jag har besökt det en gång tidigare, vilket var en söndag och vi var sugna på nybakat bröd till frukosten. Men idag kändes det som ett ypperligt tillfälle för ett besök på Bonne Femme. De är ju trots allt fettisdagen idag och då är alla magar värda en semla.






Jag gick en liten promenad innan jag gick in och möttes av alla fantastiska dofter från nybakad bröd och andra bakverk. Vilket väder, och är det så att det är redan är påväg att bli vår? Det vore så fall underbart. Jag hoppas på att det fina vädret ska hålla i sig i helgen också, så kanske solens strålar kan ge mig lite stryka. För tillfället känns det lite som om jag befinner mig i en känslomässig berg- och dalbana som jag tappat kontrollen över. Nu försöker jag bara hitta fokus igen, och ta fram lite jävlar anamma i mig själv och vara fast besluten om att sluta gråta. Så fort tårkanaler börjar fyllas gäller det att sysselsätta sig. Jag tror att sysselsättning kommer vara a och o för att detta ska fungera. Jag kommer s a k n a mitt hjärta så obeskrivlitgt mycket.

Trevlig dag!
Kram.




Kommentarer
Postat av: Jolie

Du har en trevlig blogg med fina tankar som du delar med dig av. Kram på dig och tack för en trevlig pluggdag.

2012-03-22 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0