Oväntat besök!

Ni som läste mitt förra inlägg om att jag skulle ha en lugn dag och tvätta och städa litegrann ändrades igenom ett sms från Madeleine. Hon och hennes vän Karolina (kakan) var på väg tillbaka till Oslo från ett besök i Ljusdal och kom inte längra än till Stockholms Central. Deras tåg till Oslo var inställd och dom hade bara en möjlighet övernatta i Stockholm, och förhoppningsvis ta tåget i dag klockan 8.30 alltså nu. Vi får se om dom kom iväg!

Hur som helst som hamnade dom hemma hos mig och David! Klart man ställer upp med sovplatser, vi bäddade med två madrasser i vardagsrummet och jag hoppas att dom fick sova bra. Vi lagade tacos på kvällen och hade det riktigt trevligt!

Innan Madde och Karolina kom så tog jag mig en promenad till gamlastan, och tillbringade några timmar på ett cafe tillsammans med Susanne och Rikard från min klass. Det är så mysigt i gamlastan och igår var det klarblå himmel och strålande sol, dock så var det väldigt kallt. Men när vädret är så fint är det mysigt att vara ute och gå.

Idag måste jag också gå till Gullmarsplan, eftersom att tunnelbanetrafiken ovanför jord är inställt. Ursch snälla SL och SJ kan ni inte få det här att fungera snart, iaf tills på lördag. För Malin måste kunna ta sig till Stockholm från Göteborg.  Idag är det mörkt och grått också, typiskt!


 
Vårat oväntade men trevliga besök<3!



Kommentarer
Postat av: Madde

Det var himlarns mysigt att krascha hos er! =) =)

2010-02-24 @ 22:57:54
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0