Mattor i vabruari

 
 
 
Vabruari fortsätter och håll om era tummar hårt om att det är bara är falskt alarm denna gång. Snälla låt inte magsjukan hitta oss igen. En bebis med lösmage och en lunchdejt inställd så blev det att drömma sig bort i pinterest-världen ett tag. Den här gången med #mattor. 
 
Mattor kan verkigen förändra hela rum, en bra matta kan många gånger lyckas knyta ihop dom där inredningsäckarna som rum ofta består om. Det trista i det hela är att mattor allt som oftast kostar en rejäl slant, iaf dom som vanligen faller mig i smaken. MEN tummen upp för vår nya matta i hallen, som jag köpte på Rusta för 199 kronor. Fynd och det gillar vi. Mattan är av materiale polypropen som jag hoppas ska hjälpa mig hålla borta all smuts som vagnen drar in. 
 
 
 
 
 
Jag kan sitta i timmar och titta på alla fantastiska bilder som dyker upp i denna underbara app. Längtan efter att bygga vårt egna hus, eller ta över det där gamla huset och renovera och bevara växer sig bara stackare och stackare. Någon gång ska jag se till att denna dröm blir min familjs verklighet. 
 
 
 
Bilderna är lånade från pinterest #mattor. 
 
Ni glömmer väl förresten inte att äta en semla i dag?
Kram. 
 

Kommentarer
Postat av: DavidPak

Hello guys. And Bye.

neversurrenderboys ;)

2021-10-10 @ 11:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0