Gröna växter och återbesök

Äntligen, Äntilgen, Äntligen känner jag för att skriva lite här igen. Jag är fortfarande mammaledig och fullkomligt stortrivs med att tillbringa dagarna med min asbsoluta favorittjej. Känner verkligen för att försöka återuppta bloggen lite igen, förska skriva lite mer frekvent. För det är ju ruskigt kul att gå tillbaka bland alla livets händelser, stora som små. 
 
 
 
F R I D A Y igen underligt nog. Veckorna rusar förbi, vi har mycket kul inplanerat. Mina föräldrar kommer på besök. Vi ska spana in hajar och småfisk på akvariet här i Stockholm. Resturangbesök är inbokat för att fira att sambon äntligen lagt studieböckerna på hyllan. Babysim med dyk från kanten, om vi vågar såklart och mycket mer. Dock absolut inge städa, rensa, tvätta utan vi ska bara ha kul i helgen. 
 
 
Grönt är skönt. Jag har under det senaste veckorna fyllt på med mängder av nya växter i lägeheten. Det är ett litet vårtecken för mig, likaså tulpanerna som finns att köpa i varje matvarubutik i dag. Dock är min absoluta favorit, ranunkel. En Westerlund har givetvis också inhandlats, kvistarna från den vill man ju sprida ut i hela lägenheten. 
 
 
Lånad
 
Klockan är fyra och det är fortfarande ljust ute. Visst är det härligt att man varje år blir så där lycklig i hela kroppen av detta ljus och längre dagar. 
 
Nu blir att tända lite ljus här hemma och starta fredagsmyset - Trevlig helg 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0