Utflykten.

Vilken härlig liten dagsutflykt vi hade i lördags, god lunch och alldeles underbart väder. Nu gör jag ett nytt försök att blogga på paddan, och det ser ut som om blogg.se tuffat till sig lite och att det går att bifoga bilder i inläggen nu förtiden. 
 
 
Ja men titta där! Där fick vi ju faktiskt en bild från gårdagens dagsutflykt.  Som ni ser är det fortfarande en heldel snö kvar i Stockholm, även om jag så smått börjar känna vårvibbar i luften.
 
En riktigt typisk söndag är vad jag har haft idag, städat, tvättat, köpt virke, haft leverans och snart tänker jag dimpa ner i soffan med en kopp te och försöka vila bort förkylningen det sista jag kan innan jobbet väntar i morgon. 
 
 
Den här veckan är en riktig kortvecka, jobbar bara tre dagar och sen väntas ett besök till mina föräldrar där också "kusin" med familj kommer på besök. Ska också passa på att träffa en efterlängtad kompis även om man bara bor  10 mil ifrån varandra är det svårt att få till några träffar. Nu är det iaf spikat och bestämt och gud nåde om något kommer i mellan. 
 
 
Jag skulle helst vilja träffa mina vänner dubbelt eller tregånger så mycket som jag faktiskt gör, för oftast har vi så roligt och mysigt att man småler i flera dagar efteråt. På tisdag har jag därför också bokat in en härlig kompiskväll, med ännu en riktigt guldklimp. 
 
 Nej nu är det dags för den där koppen med te, så ses vi snart igen. 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Joanna (kund)

Hej Sara!
Vi är supernöjda med vårat nya bord och önskar dig all lycka till i framtiden vi kommer igen. Jag kommer följa dig här, för du är så otroligt duktig och en tjej med så mycket service och engagemang i sig, växer inte på träd. Fortsätt vara den du och kämpa på med DeaDia så kommer det gå utmärkt för er. Ska sprida er högt och lågt!

2013-03-24 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0