1 Mars

Omöjligt det kan inte redan vara fredag? och ännu mer omöjligt det kan inte vara fredagkväll redan? Stirrandes i min kalendern inser jag att det dessutom är 1 mars. Vart har början på det här året tagit vägen. Tiden går alldeles för fort just nu, jag vill pausa allt för ett ögonblick och få känna på den här känslan lite extra av att få driva eget företag så pass framgångsrikt som det har varit sen starten. Helt otroligt och förbaskat underbart! 
 
Många frågar om vinster hit och dit, och det är klart vi tjänar pengar på det vi gör. Den ekonomiska vinsten i det här företaget är för mig bara en bonus. Min vinst handlar om någonting större än så, nämligen att jag just nu i skrivande stund förverkligar en dröm som jag haft inom mig länge. Nämligen att jag får vara med och skapa inredning i andra människors hem. 
 
 
I dag har vi haft produktfotografering och nu på kvällen har jag suttit och lagt in det nya produktera på hemsidan. Är ni intresserade av ta en titt, så välkomna! Spännande och se om det dyker upp några beställningar även på de nya grejerna.
 
 
Det här bordet måste jag säga blev min favorit bland det nya produkerna. Nu känner jag att det kliar och sticker lite i ögonen och jag inser att jag varit igång närmare 17 timmar och det är kanske dags för mig att hoppa i säng. nu. 
 
Hoppas ni haft en trevlig fredagkväll och att helgen fortsätter så.
 
♥ Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0