Efter ett längre uppehåll

Hej!
Nu var det bra länge sedan jag var aktiv här och fick skriva några rader. Helt klart har det och göra med att jag haft semester och haft mycket annat för mig som att vara i Köpenhamn med några goda vänner, besökt sambons farföräldrar i Norrland, tillbringat flera timmar i vårt sommarparadis på Aspholmen.  Nu är dock semestern slut och jag är tillbaka i vardagen igen. 
 
 
Ytterlige en anledning att jag varit borta är att vår dator gav vika under midsommar men nu har sambon varit och köpt nytt, och visst är det alltid lite spännande med det nya och fräscha. 
 
 
Nej nu får det vara slut med ursäkter för mitt dåliga bloggande och i stället så smått börja se fram emot hösten. DeaDia har fortfarande semesterstängt men det planeras och ordnas för fullt inför den kommande hösten men dock lite i kulisserna.
 
Jag har fått nytt jobb och lämnar det gamla bakom mig i augusti för att ge mig in i en ny position, med ett helt nytt gäng, fortfarande i samma byggnad, men vilka förväntningar jag har på den utmaning som jag fick tilldelad till mig och mycket är upp till mig hur detta ska bli. Fast det här kan jag presentera för er annan gång. 
 
Som ni förstår, även om det har varit tyst här så har jag haft mycket att fundera kring och det har minsann hänt saker den här sommaren. När jag är igång kan jag också berätta att sambon flyttar till Taiwan i slutet på augusti under ett årstid, så jag går in en ny fas som särbo men jag är övertygad om att det kommer gå lika bra (om inte bättre) denna gång. Jag har även lyckan att få komma och vara hos honom i 3 månader, gissa om att jag ska leta inredning och inspiriation till DeaDia under den tiden, Taiwan har en heldel spektakulär design. 
 
Jag hoppas att allt är bra med er och att ni har en fantstisk sommar.
 
Till er som funderar på att lägga en beställning när vi är tillbaka efter sommarledigheten och vill ha era grejer i början av september, kan jag meddela att första utlämningstillfället i slutet på augusti snart är fullt. Så hör gärna av er via mejl med er beställning så tar vi emot den trots ledighet. Fortfarande så hjärtat hoppar hur halsgropen vad fantstiska ni är som fortsätter att ge så mycket uppskattning för det vi gör. Ni är otroligt bra!
Idag vet jag att Lena visst hejat på självade Ernst, som sagt det händer grejer. 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0