Påfyllning i butiken

Det nya året erbjuder mängder av nya möjligheter och därför har jag stora förväntningar på 2013. Kanske var det inte helg genomtänkt att starta en webbshop veckorna innan en C-uppsats skulle lämnas in, men nu är den inlämnad och därför har jag ä n t l i g e n haft tid att fylla på hemsidan med lite ny inredning. Jag har längtat efter att få tid över till att på kvällar och helger verkligen försöka få snurr på DeaDia, och det är spännande, riktigt spännande att prova någonting nytt. Lenas konst vet jag fungerar, och nu är det upp till oss att få människor att även uppmärksamma oss för inredningen. 
 
Fyra nya produkter har vi funderat på, vridit och vänt och till slut skapat. Jag har vaknat på nätterna och tänkt Ja, där har jag det! Numera finns potential i nästan allt jag ser, och i bland blir det inte helt rätt när viljan till att skapa blir för stor. Vissa av mina ideér har slutat med att vi legat dubbelvikta på golvet åt hur galet konstigt allt blev, men med en stark vilja kommer man långt, är det inte så?  
 
Det känns som om den här omgångens skapande har gått mycket i att ordningens tecken, och kanske är det lite struktur som behövs för att ta sig tillbaka in i vardagen efter juledigheten. Vi har bland annat skapat en griffeltavla. Den gillar jag främst genom den kontrast som uppstod mellan griffeltavelfärgen och det slitna vita. Finns i butiken och kostar 245 sek exk. frakt! 
 
 
Fårskinn kan verkligen få mysfaktorn att stiga i ett rum, och inredningstidningar likaså. Varför inte slå ihop dessa och skapa en tidningshängare med en gnutta fårskinn på. Sagt och gjort, finns att köpa i butiken för 145 sek exk. frakt. 
 
 
Är du intresserad av att kolla in de övriga nya produkterna, så är du givetvis välkommen hit.!
 
Trevlig helg!
Kram Sara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0