Kontraster

Inredningsinspirationen har verkligen varit nere i botten det senaste veckorna. Mängder av tidningar och inredningsreportage har inte bitit på mig. Men i morse när jag och Lena gick loss bland överblivna brädor och färgburkar lossnade det, och jag fick tillbaka min kreativitet.

Det är nästan en magisk känsla när saker bara växer fram. Har aldrig förstått det här med att saker ska komma till en, antagligen för att jag har på tok för dåligt tålamod. Men i morse fick jag uppleva den där känslan och den bordsskiva som växte fram är lite fantastik som känslan av att jag äntligen har lust att inreda igen.

Bordsskivan kommer inom kort ut för försäljning. Nu ska jag jobba vidare.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0