Vart tog inspirationen vägen?

Det är med lite vemod jag måste erkänna att inredningsinspirationen inte är på topp. Det finns inte alls lika mycket "slötid" till att kolla inredningstidningar, strosa i inredningsbutiker men ännu mindre tid över till att låta tankarna bara sväva bort i jagvillgöra projekten. Men kanske är det så på hösten för oss alla, att våra fritidsintressen kanske måste ta ett steg tillbaka, för att vi överhuvudtaget ska hinna med allt som hör vardagen till.

Jag har haft en fantastiskt trevlig helg tillsammans med familjen. Lördagen tillbringades på stan, och jag blev bland annat ett par höstskor rikare, och jag känner att jag fått massa kärlek och ny energi från min mamma. Även om jag just nu är väldigt slapp, och bara ligger i soffan efter att ha plockat i ordningen i lägenheten. Puh, Nu står allt på sin plats igen, och skolväskan är packad. Jag är redo för måndag!

Jag vill också tacka för era värmande kommentarer. Kul att jag kan inspirera er!

Kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att vi alla känner igen oss i hur det kan vara på hösten! Jobba/studera, städa, tvätta osv och nej jag vill göra projekten är långt ifrån prio ett, men jag fortsätter att titta in hos dig även om det inte bara handlar om inredning. Du förresten Otroligt snygg väska!

2012-09-24 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0