Konst

Texter hit, texter dit det är inte utan att jag blir lite trött. Carpe Diem är en text som i n t e kommer in i detta hem. Men förvånande nog måste jag ge beröm till Therese Sennerholt och hennes konst. Jag tycker att det är snyggt, enkelt, och modernt även om det är konst bestående av aningen klyschiga ordspråk, så fungerar det fortfarande. 
 
Jag skulle gärna klicka hem någon av hennes prints till lägenheten, favoriten är nog yes. För visst är det en skön känsla när man gjort något riktigt bra, och vill skrika ut för alla i sin omgivning. yes,yes,yes jag gjorde det! 
 
 
 
 
 
Fotorna kommer från Therse webbshop, och det är absolut värt ett besök.
 
Synd att det inte har en prislapp som riktigt passar en student, vilket iof inte fototapeten heller kanske har... så känns det lite för mycket för en prints i denna stund. Men snart är jag klar med mina studier och hittar mig ett riktigt bra jobb, då ska jag allt klicka hem en av dessa prints. 
 
Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0