Inte mycket tid över

Ett tydligt tecken på att vardagen har dragit igång för oss allra flesta är att det blir betydligt lugnare inom bloggvärlden, inklusive här hos mig. Trots att det är förbaskat roligt att skriva och redigera bilder, så tar det sin tid, och den tiden finns inte just nu i terminstart. Dygnets timmar ägnas istället åt pluggande, jobb och träning även om jag försöker ta lite tid för mig själv och ägna mig åt fotografering, så är det inte lika lätt att få till det, som under sommarledigheten. 
 


Nu har det snart gått en vecka sedan vårat arbetsrum blev färdiginrett. Jag var lite tveksam till att vi skulle utnyttja arbetsrummet så mycket som jag hade hoppats på, men vi har redan ägnat flertalet timmar i det här rummet och vid skrivbordet. Så detta var absolut en god investering, och jag njuter varje kväll över att vi kan umgås i vardagsrummet utan att blicka ut över ett hav med papper på vardagsrumsbordet. 
 
 
Lägenheten börjar så smått bli som vi vill ha den, även om det saknas endel saker för att öka mysfaktorn i lägenheten. Nu är det väldigt inrett och designat, men kanske inte så mysigt och personligt, så de är där min inredningshjärna befinner sig just nu. Här är en bild på favoritmöblen i huset, min byrå jag fick av svärmor för snart 3 år sedan. På den har det stått många olika ljuslyktor, tavlor, böcker m.m. och just nu står dessa saker och pryder byrån. Känner jag mig själv rätt är jag nog där redan i morgon och ändrar och flyttar lite. 
 
Hoppas ni haft en bra vecka hitills, och i morgon väntar fredagsmys. Helgen tänker jag ägna åt födelsedagskalas och en heldel tid tillsammans med våra vänner. 
 
Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0