Inspiration

Jag är följare av conceptbyanna på Instagram och för någon dag sedan visade hon en fantastiskt bordsdekoration som jag bara måste härma och dela med er. Förra hösten fyndade jag en glascylinder på loppis för ynka 20:-, som jag gillade så mycket. Tills dess att jag tappade den i trapphuset under flytten och den gick i tusen bitar.

I helgen är tanken att vi ska tjäna ytterligare pengar på enbart skrot och bråte, då vi har två bilar fyllda med saker som vi ska styra mot bakluckeloppis. Medan vi står där och säljer ska jag hålla ögonen öppna efter en ny cylinder som ska få en plats på vårt bord.. Jagmåsteha!

Jag har inte haft tid att fota själv så därför blev de lite stulen inspiration från Anna i dagens inlägg.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0