Havet

Ännu engång har jag fått njuta av en fantastisk dag vid havet. Dagen startades först med lite shopping  i ett shoppingcentrum i Nacka, och jag hittade allt som stod på min lista. Jeans, halsduk och någon tröja, och jag är just nu fånigt nöjd av mina påsar jag kom hem med. Sen tog vi fart mot havet, vi grillade korv, pluggade, pratade, skrattade, och bara satt tysta och njöt över hur fantastiskt livet kan vara ibland. Jag gillar den här platsen så oerhört mycket, för det känns som om du kan se oändligt långt bort utan att något står i vägen. De är väl lite så jag försöker tänka nu, att ingenting ska få stå i vägen för mig och mina planer. 
 
 
 
 
Lediga dagar utan några som helst måsten, ska man verkligen ta vara på. I morgon är det tillbaka till vardagen igen, måndag och ny vecka. En vecka i skolan har bara rusat förbi, jag har fått en kanonstart på det nya jobbet och oj vad jag trivs.  Jag har tagit beslut om att skriva min uppsats själv nu sista terminen, de känns som ett bra val även om det är lite fjärliar i maggropen över att jag ska ge mig in i detta helt själv. Kanske är det så att om man bara tror på sig själv, så klarar man också mer än vad man någonsin kunde tro. 
 
Hoppas er helg varit minst lika bra.
Kram. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0